Monday, June 22, 2009

Oren cum Muar

Last Saturday aku n ab as usual mmg kitaorg berdua jer ke melaka...negeri oren tu..wakakaka...aku pggil melaka ni negeri oren...coz sampai jer melaka mesti panas giler...matahari macam stright je....cam xde awam sgt....tanah die pon ala2 oren gak....keras jer tanahnyer....oren2 pon ab ske negeri ni coz die dlu study cni....bkn men lg skenyer dtg negeri oren ni....kitaorg ke sana atas sebab tertentu....kebetulan plak kawan2 jb igt nk g muar mkn durian kt kampung slh sorg tu la....da sampai ke melaka ni kitaorg pon follow la skali ke muar tu...if x g melaka x g kot muar tuh...bajet mkn menyusut la beb.....hehehehe......dahulukan important thing dahulu.....1st thing first....

ok berbalik kepada perjalanan aku tu....smpai kt muar lam kul 6pm++ if x mistaken....kwn2 amek kt tol tangkak....sampai jer kt umah tu tgok durian da ade seguni da ngan beberapa biji kt luar guni coz x muat.....kitaorg pon ape lagi...x sempat ape da...tros mengadap durian sampai abeslah....seguni tu....pic2 ade pd cik zura n cik lily ye....die x upload lg....aku rase aku la yg mkn yg plg manyak skalik...hehehehe...aku ni mmg hantu durian....

mlm tu dinner mee bandung muo.....sedapppppppppp......cukup rase....pure...ni ha kt bawah ni....


yummy.........tingat rase die....tp disebabkan rase durian tu lg kuat.....kt tekak still rase durian lagi....

esoknyer kol baper da bangun....g cont cari durian lagi...kt blkg umah....kot la ade....dpt la 14 biji...aku bwk blk 4 biji...mummy aku pesan.....if ade lebey bwk la blk..mummy aku pon durian lover.....semlm aku sampai2 je umah...die da mengadap durian yg aku bwk tu...hehehe...thanx spidey coz bg kitaorg mkn durian..best2...

lepas tu tros ke air terjun gunung ledang....nak nek die...fuh...lenguh sendi2 ku.....nk cari port yg satisfying pon another story...huhuhuhu..last2 dpt gak port ni ha....


kt gunung ledang ni manyak port yg cantek tok mandi mande.....batu die besa2....air sejokkkkk..gigil....

selepas itu..kitaorg pon beransur pulang....ke jB n aku ke kL....ade kesempatan kite jumpe lagi eh guys....muaxxxx...macam2 ade kt muar ni....jom p muar..hehehehe..next destination please.........


3 comments:

  1. bulan ni kite makan sume makanan berasaskan doyan.. tengkiu spidey.. ajak kitorang g dusun doyan ko... bestnyerrr... ryn ni kalo da ngadap doyan mmg ler da x pandang mknan len walupun mknan paling sedap didunia(KFC)... aku kat seblah pon die x sedar.. rambang mate.. kite x tgkap gmbr doyan eh ayg..

    ReplyDelete
  2. huhuhu.... nti ade bajet lebiy, kiter gi jln2 lg eh. best la mandi2 smlm...

    ReplyDelete
  3. heheh...seronok makan ramai2..mujur gak korg dtg..huhuh..next destination kita..langkawi!! huhu..

    ReplyDelete