Friday, June 12, 2009

my life dis week....

dis week adalah week yg sgt memenatkan....dok umah ni pon penat gak tau..lg penat pkrn..mne nk susun2 ni..tu...ade je yg x kena....every lunch jmpe ab...have lunch together....venue bertuka2....ade yg berhampiran ngan umah kitaorg...cam semlm kitaorg pegi pekana cendol ngan rojak...kt ttdi.....tp bkn yg kt tepi jln tu tau...yg sentiase rmai org tu....aku tingin nk rase yg ctu la....tp da xdek plak.....memula tu ab ajak kt blkg um tu jer...yg kt kfc tu....penah try ctu...sedap...tp aku la gatai...saje nk try yg kt ttdi tuh....rmai sgt org benti smpai jammed....tp x bkk....ngah nk u turn tu...aku nmpk lori jual cendol kt ngan shell ttdi seberg jln...ni org len ni...tp xpela...da alang2 sampai....aku n ab pon mkn je kt ctu...manyaknyer burung merpati....jinak2 sumer.....tp ade budak kecik tu dok jerit2 halau merpati2 tu....terbang la dorg.....cendol die ok la...not bad.....tp rojak die..huh...x sedap lgsong...x fresh la rse bhn2 die tu..kuah die pon x sedap....bhn2 x rangup...sedikit kuciwa....xpe2....tonite...kitaorg nk terjah nasi lemak antarabangsa plak...aku da lme da tingin makan nasi lemak.....hihihihi.....dapnyer.....nntkan pic2 menyelerakan itu eh....daaaa

No comments:

Post a Comment